perjantai 17. elokuuta 2007

Ensimmäiset pitsisukkani

Lukioajoista lähtien olen neulonut toisinaan. Suhteellisen harvoin siis. Viime aikoina tahti on hiljalleen kiihtynyt ja innostus kasvanut. Suurin syy alati kasvaviin kierroksiin lienee neuleblogien tiivis seuraaminen. Olen ollut niiden vaikutuksen alaisena keväästä lähtien. Nyttemmin tunnen Nancy Bushin, tiedän mitä addeilla tehdään ja olen ostanut ensimmäisen Interweave Knits -lehteni. Kun neuleblogeja seuraa, jää niihin koukkuun ja osapuilleen kesäkuusta lähtien oman blogin perustaminen on näyttänyt väistämättömältä. Jonkin aikaa blogin tyyliä mielessä hahmoteltuani olen päässyt tähän pisteeseen. Tässä ne nyt ovat: ensimmäiset pitsisukkani esillä ihka omassa neuleblogissani.



Malli: Pitsisukat, Novita 2/02
Lanka: Novita kotiväki

Kyseiset sukat ovat ensimmäiset sitten ala-asteella neulottujen perussukkien. Siihen nähden olen tyytyväinen lopputulokseen, vaikkeivat tekeleeni kovin läheistä tarkastelua kestäkään. Onneksi kuvakulman ja etäisyyden saa valita itse!

1 kommentti:

Memmu kirjoitti...

Hei, blogisi näyttää muuten ihan kivalta, mutta kirjasinkoko on niin avuttoman pieni, että tekstistä ei kerta kaikkiaan saa selvää, vaikka minulla on iso näyttö. Kannattaisi ehkä miettiä isompaa fonttia?